آموزش قطع دسترسی هکر به جمیل و گوشی در اکانت کلش اف کلنز

این آموزش برای افرادی کاربرد دارد که می توانند به جیمیل خود وارد شوند و رمز عبور را تغییر داده اند ! پس قبل از این کار و امنیت بالاتر پسورد خود را تغییر دهید و سپس اعمال زیر را انجام دهید :

 

1- ابتدا به جیمیل بازی خود لوگین می شوید.

+ دقت کنید که در بعضی مواقع اگر چند جیمیل دارید در حین مراحل کار اشتباها وارد جیمیل دیگر نشوید چون براوزر شما بعضی مواقع اطلاعات را از روی کوکی هایتان می خواند و وارد جیمیل دیگرتان می شود !

2- بر روی علامت چرخ دنده ایی که در بالای صفحه است کلیک می کنیم.

+این گزینه با توجه به اینکه از جیمیل فارسی یا انگلیسی استفاده می کنید جایگاهش راست یا چپ صفحه است.

3- از پنجره باز شده گزینه تنظیمات (Setting)  کلیک می کنیم و وارد صفحه تنظیمات (Setting) شده و از بالای صفحه ، برگه حساب ها و انتقال (Accounts And Import) را انتخاب کرده و از قسمت تغییر تنظیمات حساب (Change Account Setting) بر روی گزینه دیگر تنظیمات حساب گوگل (Other Google Account Settings) کلیک می کنیم.

4- از پنجره باز شده حساب من (My Accounts) از قسمت ورود به سیستم و امنیت ( Sign-in & Security ) گزینه اعلان ها و فعالیت دستگاه ( Device Activity & Notifications )  را انتخاب می کنیم.

5-در پنجره باز شده شما می بینید که چه دستگاه هایی و چه مدل گوشی هایی به جیمیل شما وارد شده اند و به آن دسترسی دارند ! شما می توانید بر روی جمله مرور دستگاه ها ( Review Devices ) کلیک کرده و مدل گوشی ها یا کامپیوتر ناشناسی که به جیمیل شما دسترسی دارند کلیک کرده و گزینه Remove را انتخاب کرده و دسترسی ناشناس را قطع کنید!

در لیست گوشی هایی که به جیمیل من متصل شده من یک گوشی ناشناس می بینم ! بله یک گوشی HTC One M8 که می توان با کلیک بر روی آن محل شهر و کشور  این گوشی را پیدا کرد !

حالا با با زدن دکمه Remove می توانیم دسترسی این گوشی را به جیمیل مان قطع کنیم.

از بازی لذت ببرید




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: آموزش ها ، ،
برچسبها:

.: طــراح قــالــب : مــاجــد داغــری :.